Banko Bingo

Banko Bingo – Pladen fuld med chefens skostørrelse!
Sjov og underholdende FYI info og viden om jeres kollegaer! Hvem får først pladen fuld og hvilke udfordringer og skæve spørgsmål venter der medarbejderne?

Med denne event er I garanteret sjov og underholdende FYI info og viden om jeres kollegaer!
Nu er Bingo ikke kun nogle tal og en kedelig plade med forskellige numre, tværtimod… Nu afgøres det næste tal af den skøre vært der trækker et spørgsmål, udfordring eller konkurrence, hvor svaret eller resultatet altid udløser det næste nummer på pladen.
En yderst underholdende event hvor I unægteligt kommer hinanden lidt tættere ved med de sjoveste mål på bogholderens næse, antallet af direktørens børn eller projektlederens hastighed på aktiv udfordring.
Den første der har sin plade fyldt er vinderen af denne Banko Bingo og en flot præmie rigere!

Sådan foregår det:
Forinden eventen sender vi en lang række spørgsmål om jeres Direktør, sekretær, afdelinger mv. Svarene danner rammen for de forskellige tal der vilkårligt udtrækkes i løbet af eventen.
På dagen bliver I taget varmt imod af vores gakkede vært, som er klar på den værste. Hver spiller får nu udleveret bingo plader i flot design med jeres firmalogo. Nu starter Banko Binko showet og det første tal afgøres af den skøre vært der trækker aftens spørgsmål, udfordring eller konkurrence, hvor svaret eller resultatet udløser det aller første nummer på pladsen. Sådan fortsættes I med at blive underholdt hele eventen igennem, mens et skævt afbræk giver anledning til en spontan gave eller gavekort indimellem.
Denne event tager typisk 90 minutter.

Hvor kan det foregå:
På jeres fimaadresse eller i en af vores selskabslokaler.

Alt dette er inkluderet i Bingo Banko:
Særligt tilrettelagt Binko til jeres virksomhed! Spørgsmål og FYI info til hele 80 forskellige tal
Leje af tombola
Underholdende vært
Flotte præmier til vinderen, og andre deltagende
Transport inkluderet i storkøbehavns området
AV-udstyr

Prisoversigt:
Ved 19-29 deltagere: kr. 4.999,- + moms
Ved 30-49 deltagere: kr. 6.999,- + moms
Ved 50-69 deltagere: kr. 8.999,- + moms

Ved 70-89 deltagere: kr.: 10.999,- + moms

Ved 90-149 deltagende: kr.: 12.999,- + moms

Salgs- og leveringsbetingelser:
Ved reservation, kan denne event kun forhåndsreserveres i op til 5 arbejdsdage, hvorefter vores kundeservice vil ringe jer op og aftale om en eventuel endelig reservation skal foretages.
Ved bestilling af eventen faktureres 50 % som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres med 8 dage netto kontant senest 30 dage før afviklingen af jeres event. Bestiller i jeres event senere end 30 dage før arrangements dagen bliver hele beløbet faktureret netto kontant.

BEMÆRK: Ubrugte pladser refunderes IKKE, disse pladser refunderes kun ved aflysning af event fra arrangørens side.

Ret til ændringer forbeholdes!

Kontakt:
Kontakt Copenhagen Event på tlf. 60 24 52 25.