​Årets største hemmelighed!

​Den hemmelige firmafest

​Hvilken hemmelig location, underholdningsprogram og menu venter der jer til årets firmafest? Den hemmelige firmafest er en aften fuld af overraskelser.

Årets firmafest foregår på en hemmelig location, ingen ved hvad der skal ske, ingen ved hvor I skal hen og ingen ved hvad der venter jer! Vi har den perfekte totale løsning hvad angår en uforglemmelig hemmelig firmafest uanset jeres størrelse og budget!

Lad os arrangere jeres næste firmafest - i hemmelighed​

Den hemmelige firmafest er til jer, der er trætte af altid at skulle arrangere firmaarrangementet, eller til jer der bare vil overraskes! Som festudvalg- eller HR-ansvarlig kan det være ensformigt og trættende, altid at skulle samle alle trådene og aldrig selv have en optimal oplevelsesrig aften, da man kender til alle indslagene og hele arrangementet. Derfor tilbyder vi, at arrangere en fantastisk firmafest, hvor I ikke skal bekymre jer om noget som helst. Vi sammensætter en aften fyldt med events, underholdning, god mad, fri bar og ikke mindst en overraskelse eller to i en hemmelig firmafest som alle vil mindes længe!​

Sådan foregår det

Vi udarbejder en løsning ud fra jeres budget og nogle overordnede forventninger fra jer, jeres firma eller afdeling. På dagen afhentes I på jeres firmaadresse på den aftalte tid, hvor vi forinden har adviseret jer med et par enkelte hints. Ingen ved præcis hvad der vil ske og der er nu kun tilbage at nyde arrangementet og aftens forløb!

Hvor kan det foregå

I en af vores selskabslokaler eller venues.

Alt dette er i prisen

Afhentning på firmaadressen med bus

Egen vært under hele arrangementet

Velkomstdrink

3 retters menu

Fri bar i øl, vand og vin under hele middagen

1 – 2 events, indslag eller overraskelser i løbet af aftenen

Pris per deltager

8-19 deltagere kr. 1.299,- + moms per deltager
20-29 deltagere kr. 1.219,- + moms per deltager
30-39 deltagere kr. 1.179,- + moms per deltager
Over 40 deltagere kr. 1.099,- + moms per deltager

Over 80 deltagere kr. 999,- + moms per deltager

*ved ønske om fri cocktailbar, DJ, live musik eller andet, kontakt da vores kundeservice.

Salgs- og leveringsbetingelser

Ved reservation, kan denne event kun forhåndsreserveres i op til 5 arbejdsdage, hvorefter vores kundeservice vil ringe jer op og aftale om en eventuel endelig reservation skal foretages.

Ved bestilling af eventen faktureres 50 % som depositum til forfalden betaling netto kontant.

Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres med 8 dage netto kontant senest 30 dage før afviklingen af jeres event. Bestiller i jeres event senere end 30 dage før arrangements dagen bliver hele beløbet faktureret netto kontant.

​​​

BEMÆRK: Ubrugte pladser refunderes IKKE, disse pladser refunderes kun ved aflysning af event fra arrangørens side.

Ret til ændringer forbeholdes!

Få et uforpligtende tilbud

​Kontakt os til en snak om jeres næste event

​Ønsker I et full-service eventbureau er vi klar til en uforpligtende dialog med inspiration og sparring hvad angår jeres næste event – uanset størrelse. Hos Copenhagen Event får du altid svar på din mail indenfor 24 timer og vi sender gerne et helt uforpligtende tilbud.

Du kan også helt uforpligtende kontakte os, hvis du ønsker mere info omkring vores events, fester, julefrokoster eller teambuilding events. Hvis du ønsker at booke et arrangement eller en event så kontakt os gerne.

Ring til os

Telefon: 60 24 52 25

Alle dage mellem 09.00-21.00

Besøg os

​Tårnby Torv 11, 2770 Kastrup

Klik her for rutevejledning

Sociale medier

Copenhagen Event på Facebook

Giv os et like

Copenhagen Event Denmark ApS

CVR: ​32789129

Handelsbetingelser (Salgs- og leveringsbetingelser)

Få et uforpligtende tilbud

Ring eller skriv til os i dag og fortæl os om dit event, så modtager du et uforpligtende tilbud senest 24 timer efer.