Julefrokost på dineren – God mad, fri bar og DJ

Hold jeres julefrokost centralt på Østerbro – På ægte og gennemført Amerikansk Diner.

Ønsker i en anderledes venue til årets julefrokost – Er Jul på dineren den perfekte løsning.

Restauranten skaber de perfekte rammer for en hyggelig og alternativ julefrokost. Der garanteres godt humør og ægte amerikansk diner stemning. Deres amerikanske udsmykning, de mange stafferinger på vægge og ikke mindst de røde lædersofaer, giver en følelse af at sidde på en autentisk diner midt i USA. Vores Diner Serverings piger som er klædt på til lejligheden, sørger for en smilende og hurtig betjening.
Er i et mindre firma, kan i holde jeres julefrokost med andre firmaer. Er i et stort selskab har i mulighed få det hele for jer selv (dog min. 80 kuverter)
Jul på dineren er en særdeles prisvenlig alternativ julefrokost, som passer til de fleste virksomheders budget. Vi har til denne julefrokost beholdt den traditionelle julebuffet og peppet den lidt op med med både spare ribs & chicken hot wings. Maden er super god og hjemmelavet og der er totalt fri bar med øl, vin og vand under hele arrangementet, fra kl. 21 er longdrinks og sjusser ad libitum indtil arrangementet slutter kl. 02.
Stedet ligger godt placeret lige vedGunnar Nu Hansens Plads og meget centralt på Østerbro og tæt på offentlig transport.

Se indhold, program, fri bar, julebuffet og datoer her:

Aftenens program

18:00 Ankomst, velkomstdrink, seating & garderobe
18:30 Julebuffet er anrettet
20.00 Dessert og kaffe/te buffet
21:00 Drinksbaren åbner med longdrinks og sjusser
21:30 Party DJ sørger for god musik
02:00 Tak for i aften


Julebuffet
– Marineret julesild
– Karry sild
– Dildmarineret laks anrettet med store asparges, krydderurter
– Æg & rejer med dild og mayonnaise
– Fiskefilet med hjemmelavet remoulade og frisk citron
Den lune buffet:
– Mormors klassiske frikadeller med hjemmesyltet agurkesalat
– leverpostej med champignon og bacon
– Flæskesteg med sprøde svær og rødkål med surt
– Sprødstegt andebryst serveres med rødkål samt frisklavet waldorfsalat
– Udvalg af brød, smør og gammeldags fedt
– US Style spareribs, samt steak fries og coleslaw
– Chicken Wings/Hot wings, vendt i hjemmelavet marinade og serveres med blue cheese dressing.

Dessert:
– Ris á la mande med lun kirsebærsauce
– Lime cheesecake serveres med lime & flødeskum
– Kaffe og the buffet

Husk dine kollegaer med specielle ønsker:
Har du en eller flere kollegaer som er vegetar eller veganer, så husk at oplyse os om antal eller evt. specielle ønsker. Ligeledes hvis nogen lider af allergi overfor specielle produkter eller lign.

Alle gæster har FRI BAR, under hele arrangementet.

Ved ankomst:
Velkomstdrink – Diner speciel

Fri blød bar består af:
Fri fadøl under hele arrangementet Julebryg, Classic & Pilsner
Fri hvidvin & rødvin under hele arrangementet
Fri sodavand under hele arrangementet Coca Cola, Cola Zero, Sprite, Danskvand, Tonic & Lemon
Isvand

Til desserten serveres som buffet:
Kaffe
Te
Baileys
Cognac

Drinksbar fra kl. 21-02
Få alle de longdrinks som julehjertet begærer. Vi disker fra kl. 21 op med fire slags spiritus (gin, rom, vodka og whiskey) Så der er drinks ad libitum helt frem til kl. 02.

Tilkøb:
Snaps 1/1 flaske Rød Ålborg kr. 400 + moms
Snaps 1/1 flaske Nordguld kr. 500 + moms
Snaps 1/1 flaske Linie kr. 500 + moms
Shots 1/1 flasker (flere forskellige) kr. 400 + moms

Bemærk at drikkevarer er ad libitum, jf. ovenstående. Iøvrigt sker udskænkning jf. bevillings lovgivningens love og regler. Bemærk at deltagere skal være fyldt 18 år på arrangementsdagen for at kunne deltage.

Datoer for 2018:

November:
Fredag d. 16 – Kr. 795 + moms
Lørdag d. 17 – Kr. 695 + moms
Fredag d. 23 – Kr. 795 + moms
Lørdag d. 24 – Kr. 695 + moms
Fredag d. 30 – Kr. 795 + moms

December:
Lørdag d. 1 – Kr. 695 + moms
Fredag d. 7 – Kr. 795 + moms
Lørdag d. 8 – Kr. 695 + moms
Fredag d. 14 – kr. 795 + moms

Bemærk alle priser er per person. Der er plads for optil 120 personer per aften og ønskes denne venue til et lukket arrangement, kun for jeres selskab, er mindste bestilling 80 kuverter.

Pris per person fra:
Fredage kr.: 795,- ex moms
Lørdage kr.: 695,- ex. moms

Plads til:
Der er plads for optil 120 personer per aften og ønskes denne venue til et lukket arrangement, kun for jeres selskab, er mindste bestilling 80 kuverter.

8 timers arrangement som inkluderer følgende:
Velkomstdrink
Fri bar i 8 timer med øl, samt husets rødvin/hvidvin, vand og drinks
Hjemmelavet traditionel julebuffet i høj kvalitet + Diner retter
Ris ala mande + Lime Cheesecake
Kaffe, Te & avec
Drinksbar med longdrinks og sjusser fra kl. 21.00
Party DJ som sørger for den gode musik & dans
Veloplagte Diner serverings piger
Bordkort med firmanavn (ved flere selskaber)
Fri bemandet garderobe
Opdækning
Lokaleleje
Rengøring

Fik I svar på alle jeres spørgsmål?

Hos Copenhagen Event har vi et højt service niveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Hvis I har spørgsmål, ønsker et skriftligt tilbud, høre mere om vores events, underholdning, forskellige julefrokoster eller andet, så kan I let kontakte os.

Ønsker I fremvisning af lokalerne:
Kontakt Copenhagen Event på tlf. 60 24 52 25.
Eller skriv os en mail på info@copenhagenevent.dk

Husk dine kollegaer med specielle ønsker:

Har du en eller flere kollegaer som er vegetar eller veganer, så husk at oplyse os om antal eller evt. specielle ønsker. Ligeledes hvis nogen lider af allergi overfor specielle produkter eller lign.

Salgs og leveringsbetingelser:
Ved reservation, kan pladser kun forhåndsreserveres i op til 5 arbejdsdage, hvorefter vores kundeservice vil ringe jer op og aftale om evt. endelige reservation skal foretages.
Ved bestilling af julefrokost faktureres 50 % som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres med 8 dage netto kontant senest 30 dage før afviklingen af jeres julefrokost.
Bestiller I jeres julefrokost senere end 30 dage før arrangements dagen bliver hele beløbet faktureret netto kontant.

BEMÆRK: Ubrugte kuverter refunderes IKKE, kuverterne refunderes kun ved aflysning af julefrokost fra arrangørens side.

Ret til ændringer forbeholdes!

dineren-knap

Arrangør:
Arrangør & Ansvarshaver: Copenhagen Event DK ApS,Tårnby Torv 11a, 2770 Kastrup, Tlf. 60 24 52 25 & Stafetten, Gunnar Nu Hansens Plads 9, 2100 København Ø.

Kontakt:
Kontakt Copenhagen Event på tlf. 60 24 52 25.